Tampil sihat, muda remaja dengan CCPP

Tampil sihat, muda remaja dengan CCPP
Cocoa Collagen Power Plus

Tuesday, January 29, 2013

Salam Tahun Baru 2013

As salam semua, hari ni dah pun sampai penghujung bulan pertama untuk tahun 2013...
Semoga segala-galanya berjalan lancar untuk tahun ni.

Apa ekk aku nak tulis, x de idea laa nak tulis ape, kepala otak tepu utk keluarkan idea.

Untuk bulan Januari 2013 ni, aku sibuk memikirkan anak2 aku yg x nak pegi sekolah sebab kena kacau ngan kawan, pastu demam yang kejap on kejap off..arini pun diaorg demam....risau sampai nak buat keje pun 50/50..tapi dalam pada risau-risau pun sempat lagi pegi Genting ikut company husband punya trip...alhamdulillah time tu anak2 sihat...hehehehhehe

Harap-harap masuk bulan Februari ni anak2 aku dapat g sekolah macam anak2 orang lain.

Penatnya berdepan ngan karenah anak2 bila diaorang dah start sekolah...

Ibu-ibu yang seangkatan ngan saya, boleh share pengalaman pertama kali anak2 anda g sekolah?

Semoga apa yang kita rancangkan tahun ni akan tercapai. In shaa Allah.

Be happy, smile always!!!

No comments:

Post a Comment